discutii/ coffee talks

Write.Listen.Read.Watch…but not too much |despre Social Media

Mi se pare foarte trist sa spun asta, insa mi se pare ca toata viata noastra, a celor tineri mai ales, este pe acel smartphone care il purtam peste tot, care parca ne e atasat de corp.

Am realizat ca prea multe lucruri mi s-au intamplat pe telefon,conversatii, certuri, declaratii,aprecieri, cunostinte.Si prea putin in real life,si e trist, foarte trist pentru ca realizez ca de fapt nu s-a intamplat nimic, daca as arunca telefonul, daca as sterge conturile, toate ar disparea.Ar disparea viata pe care cred ca o am.

Ar disparea oamenii pe care cred ca ii am in viaţa mea.862a782bb98049bc2e5f24982505fdcc.jpg

Ar disparea definitiv prietenii bazate doar pe aceste conversatii, comment-uri, like-uri…

Ar disparea popularitatea mea, pentru ca ar disparea sutele de like-uri si follow-uri care sunt date poate si din greseala.

Ar disparea multe, muult prea multe.

As ramane cu 2-3 prieteni, 10 cunostinte, 2-3 intalniri, cate o faza amuzanta de prin clasa, o excursie cu familia, conversatiile cu vreo 2-3 oameni faini de la lucru,petrecerile improvizate pe moment cu 3-4 prieteni…putine…pentru ca prea mult e aici.

~We skip real life.And the sad part is we realise that and still do it…because we are addicted.Maybe it is a drug.Maybe Apocalipsa will be on social media, maybe we will be killed here and believe it, cause here is our entire life.~

Ai terminat de citit asta?Ce ai de gand sa faci in continuare?O sa fii tot aici?Te rog, du-te si traieste!

Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

