direct din suflet

Plin de viaţă

Mi se pare mie sau am scris doar chestii sad in ultima vreme?Eh..se spune ca gura vorbeste din prisosul inimii.Dar, sa stiti ca am fost si fericita, am si râs, am şi glumit, am şi iubit, îmbrăţişat…dar, da am fost şi tristă, simt un gol aşa în mine ce mă opreşte parcă să mă bucur cum aş vrea să mă bucur.

Azi , însă mă uit de pe terasă şi văd toate florile astea galbene, roşii, violet…copacii înfloriţi,tot verdele ăsta…păsărelele cum cântă, razele soarelui de printre norii ăştia de primăvară..şi mă gândesc unii au început deja lucrul, iar eu mai am 2 săptămâni la dispoziţie…chiar vreau să mi le petrec stând în casă?Plângând?simţindu-mă aiurea?Nu, normal că nu.

Vreau să fiu plină de viaţă!Să zburd ca şi mieluşeii,să fiu la fel de frumoasă şi înflorită ca şi toate florile despre care vă spuneam!

Tu cum vrei să fii?

Îţi propun ca azi să zâmbeşti.Să sari.Să dansezi.Să râzi.Să spui “hei” şi ” ce mai faci?”.Cântă.îmbrăţişează.Nu lăsa problemele stupide să-ţi ia din viaţa pe care o ai în tine!Lasă lumina să strălucească pe faţa ta! 🙂

Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

