direct din suflet

The best day of my life

Cineva ma intreba zilele astea cum ar arata cea mai buna zi a mea, de dimineata, de la unde, langa cine si cumde m as trezi, pana noaptea cand m.as pune in pat.Nu am stiut atunci sa.I raspund exact, asa ca m am tot gandit la asta…

Cea mai buna zi din viata mea ar arata cam asa:

Sunt în pat şi simt de aici mirosul cafelei proaspete,ma uit pe partea cealalta a patului, e gol…Din nou, s-a trezit inaintea mea…Mă ridic, trag perdelele, e soare, se văd cireşii înfloriţi şi lalele,deschid geamul e răcoare, dar nu e prea frig de băut cafeaua pe terasă.Hm, iubesc luna mai.Imi pun halatul pe mine,trec pe la baie, apoi prin camerele copiiilor.

-Buna dimineataaa!Hai, trezirea! Le trag si lor perdelele, ce-i mai enerveaza cand fac asta!

In final, ajung in bucatarie,unde sotul meu ma asteapta cu o tava pe care are micul nostru dejun ,un zambet si doua brate pregatite sa ma imbratiseze.

-Hm,buna dimineata!ii spun imbratisandu-l.

-Buna dimineataa!si ma strange tare la piept.

Ne indreptam spre terasa, unde avem la dispozitie vreo 30-40 de minute sa ne savuram micul dejun pana copiii se hotarasc sa se ridice din pat si sa dea buzna jos.

Se aude muzică,bontăneli, tropote…semn că ar cam trebui să ne băgăm in seama cei doi băieţi şi fetiţa puţin in seama.

Mâncat, imbracat,aranjat + a little dance party(cause you wanna or not in our family, it’ s a part of morning routine).

Doi copii de dus la scoala si un baietel  de dus la gradinita, apoi noi ne indreptam spre cabinetul nostru particular.(being a doctor)

O zi relaxanta la munca.Reusim sa vedem apusul din spatele casei, unde avem o micuta gradina.Copiii se joaca ceva impreuna,eu scriu pe blog , iar el face fotografii. Merg in casa, unde e gata ceaiul si incep sa asez masa.Ne asezam cu totii la masa, spunem o rugaciune tinandu-ne de maini.

AMIN.

Asez copiii , pregatesc tot ce e de pregatit pentru ziua urmatoare si ma intorc in bucatarie sa spal vasele.Incepe o piesa, si ma trezesc cu doua maini in jurul meu.Incepem si dansam prin bucatarie….

E tarziu in noapte.Citim din Biblie,spunem o rugaciune.Stingem lumina.Amin.

Noapte buna!

+ 😉

 Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

