discutii/ coffee talks

BINECUVANTARE

“Binecuvantare”  suna a ceva divin, asa-i?Poti sa stii ca e.fly

Asa e cand te simti binecuvantat, pentru ca binecuvantarea e un cadou de acolo de SUS.

Am ajuns la concluzia ca noi credem despre atatea chestii ca ni se cuvin.Credem ca ni se cuvine sa avem o familie, ca ni se cuvine sa fim iubiti, sa ne mearga bine, sa avem prieteni adevarati, dar adevarul este ca nu e asa.Nu ni se cuvine.

Nici mie nu mi-a fost doar bine, nici tie, dar totusi au venit si zile cu soare,nu?

Am vazut copii obligti sa cerseasca paine pe acre nici nu o mananca, copii care bat strazile cu pantofi rupti pentru ca parintii sunt prea ocupati sa-si fumeze banii pe care nu ii au, am vazut inimi frante, care se tot frang si se frang…Am vazut oameni care au boli incurabile, boli pentru nu este nici diagnostic de cum tratament.Am vazut sotii batute de sotii lor, am vazut sotii inselate de sotii lor…Am vazut mame singure…

Lor asa li se cuvine crezi?Multe dintre persoanele care fac parte din cazuri ca mai sus, sunt poate mult mai bune ca mine, ca si tine…

Oare daca viata ar fi dreapta ar fi dreapta ne-ar fi mai bine?Cineva spunea “nu fii nemultumit ca nu ai primit ce ti-ai dorit, fii multumit ca nu ai primit ceea ce 31f6cbb763d1652106dac9ef98dde128meritai”. Noi tindem sa credem ca adac era pe buna dreptate ne era mai bine, ca meritam mai bun, dar poate..poate nu era asa, poate meritam ceva mult mai rau.

Ar trebui sa ne oprim sa mai luat totul ca si cum ni s-ar cuveni, ar trebui sa incepem sa fim multumitori si sa dam inapoi si noi altora din ceea ce ne da Dumnezeu noua!

Thank God for everything  You ever gave to me!

Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

