locuri vizitate

Suceavaaa

N-am mai scris de 13 zilee,adica am mai scris, da’ asa putintel si nu prea pe aici.Intre timp ,fost-am la Sușavaa,  unde bei, mananci si stai degeaba 

M-au innebunit peisajelee, sunt mortale, va spun, mortale.

This slideshow requires JavaScript.

Am vizitat manastirea Sucevita, care mi s-a parut extraordinara, incepand de la fortaretele din jurul ei , cat si ea insasi.Mai putin extraordinara mi s-a parut maica care ne-a prezentat, dar eh.. sa spunem ca am ignorat acest fapt.

index

Vazut-am si acel albastru de Voronet, dar sincer, ma asteptam sa fie mai mult, de abia ca am reusit sa-l localizez.

 

DSC00637

DSC00647Doar aici ce era mai prezent.Cred ca scena asta a Judecatii de Apoi,a facut toata manastirea,sincer.Poate o sa spune-ti ca nu stiu sa apreciez arhitectura si arta si mai stiu eu ce, dar doar scena asta mi s-a parut ca face diferenta din ceea ce vazusem si inainte.

Daar, haideti sa vorbim despre Cetatea de Scaun a lui Petru-Rares, asta..asta chiar m-a facut sa mi doresc sa fi fost imbracata intr-o rochie de-aia medievala si sa ma fi putut plimba pe acolo ore intregi, sa stau pe zidurile alea , sa privesc apusul, cu un pahar de vin si un Fat-Frumos . 🙂

DSC00687

This slideshow requires JavaScript.

Cred ca doar astea le-am vizitat in prima zi, imi pare putin rau ca nu am facut mai multe poze, dar, sincer nu mai apucam sa traiesc momentul daca faceam mai multe.Am ramas peste noapte in Suceava, am luat cina la un local numit Padrino,.

Pe terasa chiar, pentru ca am avut norocul sa ne bucuram de o vreme super faina.Nu am prea putut sa ne plimbam prin oras, ne am invartit doar prin zona.Eh, concluzia mi-a placut la Suceava si :

WhatsApp Image 2017-05-08 at 14.59.15.jpeg

Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

