direct din suflet

din conversaţii

Nu stiu cum se face , dar azi cu vremea asta instabilă, mi-am amintit de o frântură dintr-o conversaţie.De fapt de câteva zile, mintea începe să-mi aducă aminte chestii pe care nici măcar nu am bagat de seamă că s-au întãmplat.

Mintea mea se cam joacă cu mine zilele astea.Încep să descompun totul, fir-a-fir, să analizez gesturi, zâmbete, priviri…chestii ce nu-şi au rostul, sau cel puţin nu acum.

Şi cam asta era conversaţia sau ce o fi fost:

“-Nu te mai uita pe geam.Da-ti filme, eu asta fac cand sunt plictisit sau suparat si ma simt mai bine!

-Nu stiu daca o sa functioneze.Eu sunt prea realista si o sa ma gandesc doar ca nu o sa se intample filmele alea..

-Oh, pai fa tot ce poti sa reusesti!Daca iti doresti ceva foarte mult, parerea mea, e ca ai sanse foarte mari sa reusesti!”

 Pentru mine , partea cu să visez şi să-mi dau filme , tot nu funcţionează.Nu ştiu la ce fel de filme se referea , da’ ale mele mă fac doar să o dau pe nostalgie şi piese triste, nicidecum pe fericire.😂

Voi ce faceţi ca vreme să nu vă influenţeze stările?

Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

