discutii/ coffee talks · girly stuff

Imi promit | self-care

Avem atat de multa grija de oricine altcineva inafara de noi insinec64b53c27435e77c928ca7a6a69f38e3, fie ca e vorba de trupul nostru, sufletul sau mintea noastra.Ne asteptam, probabil, ca ceilalti sa aiba grija de noi la fel  de mult si asa ajungem sa ne neglijam.Trebuie sa ne oprim din a face asta, trebuie sa ne punem pe primul loc, poate suna egoist, dar #priorities. 😉

Iti propun sa faci si tu ca si mine, sa-ti faci tie o promisiune si sa te ti de ea, incheie un contract cu tine insuti, azi 20/05/2017.

Imi promit ca o sa am grija de mine mai mult ca de oricine, nu pentru ca ceilalti nu sunt importanti, ci pentru ca stiu ca daca nu o sa am grija de mine nu o sa pot sa am grija nici de ei.Imi promit, sa fiu prioritatea mea number one.

3b70032e3f90466f1713738f0be9699cImi promit sa am grija de sufletul meu, mai mult ca de orice.De sanatatea mea, ca de cea mai mare comoara, de trupul meu ca de un templu sfant.Imi promit, sa nu ma mai cert atat pentru orice prostie.imi promit, sa nu ma mai critic asa de mult, pentru ca sunt deja care fac asta.Imi promit sa ma iubesc exact asa cum vreau sa fiu iubita de toti ceilalti din jur. Daca nici eu nu o fac, atunci cine o va face?

Promite-ti tot ce-i mai bun si apoi daruieste-ti toate astea.Meriti.

O zi frumoasa si un weekend placut in continuare! 🙂

Hugs & kisses,

M.I.

 

 

 

Leave a Reply

