direct din suflet

Starea de la 23 

Azi am şters mesaje…tot timpul îmi vine greu să şterg conversaţii, cu oricine ar fi , simt că sunt o dovadă, mai ales,în ziua de azi, când cele mai multe se întâmplă doar acolo, prin mesaje.

Dar, azi le-am şters…am apăsat ştergere şi mă aşteptam să văd cum se încarcă până la 100 % , dar s-au şters brusc ca şi cum niciodată n-ar fi fost acolo.Ca şi cum nimic nu a existat.Poate totul a fost în capul meu…

Poate visez prea mult..sau visam 😉 

Hugs & kisses,

M.I. 

Leave a Reply

