people

Daca e joi, e party la noi

Ţin minte că prima dată când am folosit aceasta frază era pentru o mini party la şcoală cu Dirii( cea mai tare profă eveer), azi însă o folosesc pentru o party pe bune.

Era o seară normală de joi,până când îmi deschid geamul, mă pun frumuşel la birou, aprind veioza, deschid jurnalul, şi…se aude ceva.Stau şi ascult mai atent.Muzică, mai apoi îmi dau seama, muzică populară.Mai stau puţin, râsete, strigąte…mă hotorăsc să trag cu urechea de pe terasă, ies subtil, desigur…până ce incep să am o criză de râs.Astă-seara am muzica populara liveee 😂 Deja fredonez doar “şogorele” , mai am puţin şi încep să joc şi eu prin pat.O zi ploioasa de joi…cine s-ar fi gândit?

Au început să-i acompanieze şi câinii…Le mai trebuie şi lor microfon şi nişte negative.

E amuzant să ai vecini.Îţi pot face ziua mai bună, îţi pot transforma o zi plictisitoare de joi, într o seara plină de râsete şi glume pe seama party-urilor de la ţară.

Cred că nu o să mi se mai pară atât de amuzant când nu o să pot adormin din cauza “lălăitului” . 

Dar, las’ să petreacă, măcar ei…intr-un final,tot o sa adorm eu .Nu va faceti griji, vecini, party on! 😉 

Leave a Reply

