direct din suflet

As vrea sa mai scriu

Am 1000 de drafts, dar parca altceva vreau sa scriu, si jur ca stiu sigur ca vreau sa scriu ceva…Doar trebuie sa-mi dau seama pe parcurs.

As vrea sa scriu despre viata, dar mai am muulte de invatat.hgjk.jpg

As vrea sa scriu despre relatii, dar sunt single din nou.

As vrea sa scriu despre gandiri pozitive si cum sa fii fericit, dar adevarul este ca si eu  fac ce pot si cum pot sa nu devin o  adolescenta depresiva si pesimista (cateodata).

As vrea sa scriu despre seriale, cafea, carti si alte lucruri care imi plac, dar nu imi place cum se aseaza in pagina si daca nu-mi place cum arata, mai bine nu..

As vrea sa scriu despre calatorii si locuri faine, dar nu am mai prea calatorit…

As vrea sa scriu despre motivatie, dar adevarul e ca de-abia ce mi-o mai gasesc pe a mea.

As vrea sa va spun despre ochii aia verzi, dar trebuie sa tac pan’ or sa fie a mei..

As vrea sa scriu despre indragosteli si iubire si romantisme, dar inca mai astept inspiratia…

As vrea sa scriu..

Hugs & kisses,

M.I.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

