discutii/ coffee talks · girly stuff

Din dragoste pentru cafea

M-am gandit sa scriu ceva asa mai inspirational, ceva mai usor, ca nu e  neaparat util. Si anumee, sa caut diferite chestii preferate care contin cuvantul cafea sau in care este vorba despre cafea. 🙂

Lasa-te inspirat!

  • O piesa care contine “coffee” in titlu:
  • Cel mai bun timp pentru a bea cafea:a382900f814b06857d25e1872d6bc514.jpg

Oricand.Serios, am vrut initial chiar sa aleg un moment din zi, dar dupa mi-am dat seama, imi place sa beau cafea si dimineata, dar daca ma prinde amiaza obosita beau si atunci una…imi place sa savurez o cana de cafea si apus…si chiar si in mijlocul noptii cateodata…

  • O carte:Oamenii fericiti citesc si beau cafea-Martin Lugand16111346_959144317551952_2134962431_n
  • Cana preferata de cafea:

Am chiar foarte multe, dar asta e preferata mea, si din asta numaaai cafea beau, pe bune (btw, mi-am luat-o din Pepco undeva inainte de Craciun).

  • Locul prefereat pentru a bea cafeaua:IMG_20170611_093952_308

Hm…Deocamdata nu exista asa ceva pentru mine.Dar totusi pot sa spun ca afara, in natura este cel mai frumos sa-ti bei cafeaua.Mai ales acum ca a venit varaa.

 

 

  • Un film: nu e despre cafea, daar ma duce cu gandul la cafenelele alea vechi…si romantice.
  • Cum imi place cel mai mult sa-mi beau cafeaua?

Singura(daca e de dimineata si in timpul saptamanii), cu prietenii , cu mama…

Imi place sa-mi beau cafeaua citind, scriind sau facand face-time cu un prieten de la departare..Imi place si doar sa o beau, sa stau si sa ma gandesc la un milion de chestii si sa-mi beau cafeaua…

Voi ce ziceti?Cum stati cu dragostea pentru cafea?

Tocmai ce mi-am dat seama ca pot transforma asta intr-un challenge, asa ca simtiti-va liberi sa il preluati sub numele #dindragostepentrucafea si sa adaugati ce mai vreti la el 🙂

Hugs & kisses,

M.I.

Leave a Reply

