books

O lume fara tine – Beth Revis |Aproape recenzie

N-am mai scris despre carti de un milion de ani, si de-abia asteptam sa scriu din nou, dar tot nu am reusit sa termin cartile pe care le citesc( inca tot citesc Eleganta ariciului , urmeaza o recenzie in stilul meu si pentru ea ).19125946_1057945291005187_2118681929_o

Dar, zilele astea am terminat “O lume fara tine”.Sincer, la inceput nu mi-a placut, si p-asta am luat-o pentru coperta, habar n-aveam despre ce e vorba.Ma gandeam ca o fata povestete in urma decesului unui tip, dar delooc asa.

In primul rand, personajul principal,cat si naratorul este Bo (yeah, un baiat).Dar, sa-l lasam pe Bo deoparte pentru un timp.Povestirea de fapt se face din 2 perspective, iar a doua persoana este sora lui Bo.

Eu la inceput n-am fost prea atenta, si am ajuns undeva dupa vreo 30 de pagini susper confuza.

Sa revenim la Bo.

Bo nu își poate imagina lumea fără iubita lui, Sofia. Da, Sofia is gone (she’s so gone)  .Dar, ca sa vezi,nici nu trebuie să o facă. Chiar dacă ea a rămas prizonieră în trecut, el poate călători în timp( chiar ati crezut ca e moarta?) . La urma urmei, este elevul Academiei Berkshire, o școală de elită unde tinerii cu super-puteri învață să își controleze abilitățile. Dar dacă Sofia este mult prea departe ?Dacă tot ce se întâmplă în jur e doar produsul minții lui?
Măi, dar are un sfârșit…un sfârșit așa de…pot să zic mișto?
Si a venit timpul pentru citate:
“Toți oamenii au un borcan cu întuneric înăuntrul lor.Toți.Când ne naștem , borcanul are capacul bine strâns. De asta sunt bebelușii fericiți.Pe măsură ce trece timpul, însă borcanul se deschide câteodată și întunericul trece în noi.Uneori putem închide borcanul, alteori nu.”
Viața seamănă cu fluxul temporal, toată numai noduri încâlceli și  răsuceli.Poate dacă am știi  exact unde duc firele sorții noastre, am putea fce mereu alegerile corecte, dar nu putem.Nici măcar eu.Mai ales eu.Pentru că niciodată n-am văzut asta.Există posibilități pe care nu ni le putem imagina, viitoruri pe care nu le putem ca niciuna chip imaginar.Și există zone de întuneric dincolo de care nu putem vedea.”
Va doresc o dupa-masa frumoasa!
Hugs & kisses,
 
M.I.
Leave a Reply

