discutii/ coffee talks

T-I-M-P

Ce este timpul?Nu m-am gandit, sincer, niciodata la definitia timpului pana azi.Dex-ul zice ca:

TIMP, (II, V, rar IV) timpuri, s. n., (IV, înv. și II) timpi, s. m. I. S. n. Dimensiune a Universului după care se ordonează succesiunea ireversibilă a fenomenelor. II. S. n. și (înv.) m. 1. Durată, perioadă, măsurată în ore, zile etc., care corespunde desfășurării unei acțiuni, unui fenomen, unui eveniment; scurgere succesivă de momente; interval, răstimp, răgaz.

Cred ca cel mai des folosim cuvantul timp atunci cand ne referim de fapt la lipsa lui.”Nu am timp”, “se scurge timpul”, “Ce mai trece timpul”, raar de tot il aud in expresii ca: “Azi mai ai timp”, “Timpul pe care il ai e de-ajuns”, “Ai timp suficient”.

Oare doar mie mi se pare ca lipsa asta de timp a devenit un pretext ca sa nu mai facem atatea lucruri?

Spune-mi sincer, de cate ori ai zis “nu am timp”, dar defapt tu doar ai stat si ai pierdut timpul ala, nu ai facut cu el nimic productiv, l-ai irosit?!De cate ori ai folosit lipsa de timp sa nu dai un ban unui sarac?Sau sa nu-ti vizitezi familia?Sau sa nu petreci timp cu copiii sau parintii?De cate ori lipsa de timp ti-a fost pretext?

Am ajuns sa oferim niste cadouri ieftine(scumpe,dar fara valoare..stiti ce zic,nu?) la ocazii speciale, in loc sa dam ce avem mai scump, timpul nostru.

Ok, se bucura omul pentru cadou, pentru intentie, dar sunt sigura ca s-ar bucura mai mult daca ai investi putin timp in relatia cu el, ori de ce tip ar fi.

Cea mai mare dovada a dragostei mi se pare ca e timpul si efortul.Cum altfel iti dai seama cand cineva te pune pe primul loc?large.jpg

Zici ca avem toti boala asta de a fugi dupa timp, vrem cumva sa-l prindem de coada,atat ne mai temem de fuga timpului incat nu-l mai investim in nimic.Suntem tot timpul pe fuga, intrebam “ce mai faci?” doar dn respect si si curiozitate,dar nici nu stam de multe ori sa auzim raspunsul, stam la cafea doar ca e pentru bussiness.

Facem mult prea multe pentru ca timpul trece si timpul este bani.

E vara.Haideti sa mai stam si pe balcon sa scriem abureli la o cafea, sa nu mai fugarim copiii pentru ca vor sa culeaga o piatra de pe jos sau sa miroase o floare, haideti sa mirosim si noi florile cu ei.

Haideti sa mai uitam ca timpul trece si stam la o poveste pana in zori de zi, sa spunem glume si sa radem bine, sa ne amintin vremuri trecute facand amintiri noi.

Sa vedeti,eu stau acum si scriu abureli in timp ce o ascult pe Adda (cu marea ei).Ieri am reusit sa stau la plaja, in the end si acum sunt asa proud de putina negreala, ca-mi afisez picioarele peste tot.Saptamana trecuta am luat micul dejun cu o persoana tare draga pe balcon,de va arat o poza va si mutati la tara.19243874_1059162630883453_1765438653_o.jpg

Avem timp,avem timp destul!!!

Azi ai timp sa stai cu familia, sa o suni pe prietena aia caruia i-ai tot prmis de ceva timp ca o suni!Azi ai timp sa dai muzica tare si sa dansezi prin casa, azi ai timp sa zambesti si sa admiri tot ce e in jur.

  • Mi-ar placea sa stiu:

Ce inseamna pentru voi timpul?Cum credeti ca il investim cel mai bine?Sau in ce credeti ca trebuie sa il invetim in primul rand?

Hugs & kisses,

M.I.

 

Leave a Reply

