direct din suflet

Sa fie din suflet

Auzi, mi s-a zis ca ce scriu e un pic cam prea personal, cum ar veni ca dau din casa.Cum adica?ce? E blogul meu, despre asta e blogul meu, e casa gandurilor mele, aici imi descarc nervii, aici imi plang amaru’, aici e o foarte mare parte din sufletul meu.

Sunt cateodata melancolica, cateodata indragostita, cateodata nervoasa, suparata, dezamagita…Si asa cum sunt, asa scriu. 😉 -si acum am dat din nou din casa, vezi de-aia spuneam ca apropiatii daca ma citesc, sa ma scuteasca de pareri prea subiective, ca n-am dat cu share-u: “cititi ca se merita”-

Gandurile de mai sus le-am scris de ceva timp,dar le-am lasat in drafts..ca nu stiu..

In fine, am citit un articol care mi-a adus aminte de aceste randuri, i-am dat si  share articolului , poate l-ati citit (e vorba de “atunci cand literele se scriu singure”).

Mi-a placuut la nebuniee, sfaturile alea, acele litere mi-au atins mintea si sufletul!Aveam atata nevoie de ele!

Cand o sa ma mai gandesc la tot felul de tampenii de genul: “dac ascriu prea mult?”, “daca e prea personal?Prea romantic?daca suna prea depresiv?daca o sa-mi scrie cineva si o sa spuna ca scriu aiurea?”, “daca nu are sens ce am scris?”.. atunci o sa apelez la acel articol si o sa citesc si recitesc pana imi intra in cap ca e okk  orice scriu, pentru ca scriu cu sufletul…

Multumesc, multumeesc! 🙂

Hugs & kisses,

M.I.

 

 

 

Leave a Reply

