direct din suflet

Sa ma ierti,inima…

10347407_794901963917935_99231975150729144_nChiar incercam sa dam vina pe cel de langa noi atunci cand nu mai simtim la fel?

Nu vrem sa ne simtim vinovati pentru singuratatea sau tristetea ceva urma dupa ce celalalt nu o sa mai fie,si atunci aruncam repede vina pe oricine altcineva decat pe noi?

Saptamanile astea m-am certat cu el din orice chestie…mai tot conversatiile au fost certuri…si la urma parca tot eu eram cea suparata.

Adevarul e ca ar trebui sa imi asum aceasta vina.Eu sunt intr-adevar dificila,dar sunt si puternica.Trebuie sa imi asum aceasta vina.Trebuie sa stiu ca daca o sa plang mai tarziu nopti o sa fie din vina mea,daca o sa imi para rau si el nu o sa ma mai vrea inapoi e vina mea….

Asa ca inima mea draga,daca vei fi ranita….da vina pe mine,caci numai eu sunt de vina.

SURSA POZA :Alma Bezerita

Leave a Reply

